Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Διαμαρτυρία για την απειλή πρόωρων εθνικών εκλογών!...

Διαμαρτύρομαι, κύριε Πρόεδρε της κυβερνήσεως, για την σκέψη σας και μόνο να προκηρύξετε εθνικές εκλογές στις 12 Δεκεμβρίου 2010, σε περίπτωση που η ψήφος του ελληνικού λαού δεν αποδείξει την πλήρη υποταγή του τελευταίου στα σχέδια της τρόικας και του μεγάλου κεφαλαίου! Για να μην παρεξηγηθώ, δεν είναι οι εκλογές στις οποίες αντιτίθεμαι, αλλά η ημερομηνία κατά την οποία σκέφτεστε να τις προκηρύξετε! Γιατί, καλέ μου, στις 12 Δεκεμβρίου; Αμ, πότε να τις κάνουμε; Να τις κάνουμε στις 26 Δεκεμβρίου, ώστε με το τρέξιμο ως την κάλπη να χωνέψουμε και την γαλοπούλα! Και γιατί να τις κάνουμε στις 26 Δεκεμβρίου; Αμ πότε να τις κάνουμε; Να τις κάνουμε στις 2 Ιανουαρίου, ώστε μετά το ξεκοίλιασμα της παραμονής της Πρωτοχρονιάς και τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες που θα μας κεράσουν οι Βασίληδες και οι Βασιλικές το βραδάκι της 1ης Ιανουαρίου, να σπεύσουμε σύσσωμοι (λέμε τώρα!) στα εκλογικά τμήματα για να αναδείξουμε τους αγαπημένους μας εκπροσώπους στη Βουλή των Ελλήνων!

Αχ, πόσο θα ήθελα να ζήσω αυτό το σκηνικό, Άγιε μου Βασίλη! Να δω τους εκπροσώπους των κομμάτων να έρχονται γιορτιάτικα έξω από την πόρτα μου και να μου τραγουδάνε τα κάλαντα! Να το δω κι αυτό και μετά ας κλείσω τα μάτια μου ήσυχος, ο ταλαίπωρος δικηγόρος!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου