Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Το μανιφέστο ενός σκεπτόμενου πολίτη...


Έχω πολλές φορές στο παρελθόν ψηφίσει υπό το κράτος διλημμάτων… Διλημμάτων που μου ετέθησαν από τον θείο του «μπουχέσα» (μπορείτε να τον πείτε και «Κωστάκη»!), από τον μπαμπά του Τζέφρι (μπορείτε να τον πείτε και «Γιωργάκη»!), από τον Κινέζο (μπορείτε να τον πείτε και «Σημιτάκο»!), από τον Εφιάλτη (μπορείτε να τον πείτε και «Γκαντέμη»!)…

Άλλες φορές με τουμπάριζαν, άλλες φορές αμφιταλαντευόμουν και άλλες φορές απλά αδιαφορούσα…

Τώρα, λίγα μόνο 24ωρα πριν τον πρώτο γύρο των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών του 2010, ένα πράγμα έχω να πω στους Γιωργάκηδες, Αντωνάκηδες και τα υπόλοιπα «παιδάκια» της «παιδικής χαράς»:

Αδιαφορώ παντελώς αν μπορείτε να κυβερνήσετε ενόσω αισθάνεστε ότι η κυβέρνηση σας είναι ασταθής! Είδα τι κάνατε κι όταν οι κυβερνήσεις σας ήταν σταθερές!!! Με κοροϊδέψατε, με κλέψατε, με φλομώσατε στο ψέμα, μου μειώσατε τις αποδοχές μου, μου υποθηκεύσατε το μέλλον, με στείλατε για ψυχανάλυση, με κάνατε να φοβάμαι για τη δουλειά μου, για τη σύνταξη μου, για την ιατροφαρμακευτική μου περίθαλψη… Το ρίξατε στα ρουσφέτια υπέρ των «δικών σας παιδιών», στις μίζες, στις off shore εταιρείες, στα δομημένα ομόλογα, στις τηλεφωνικές υποκλοπές, στις απαγωγές Πακιστανών, στα πάρε-δώσε με τη Siemens, στην αλλοίωση των οικονομικών στοιχείων του κράτους, στην εξαπάτηση των Ευρωπαϊκών Οργάνων…

Δηλαδή αν σας μαυρίσω την Κυριακή στις εκλογές και αισθανθείτε ανασφαλείς, τι παραπάνω θα κάνετε; Θα με πυροβολήσετε; Ε, δεν το κάνετε κι αυτό; Έτσι που τα μουσκέψατε, ίσως και να μου κάνετε χάρη!...

Γι αυτό, επιθυμώ να σας γνωστοποιήσω το εξής: Θα ψηφίσω όποιον μου κάνει κέφι! Όχι μόνο στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές, αλλά σε ΟΛΕΣ τις εκλογές από εδώ κι εμπρός! Θα ψηφίσω αριστερά, θα ψηφίσω δεξιά, θα ψηφίσω πάνω, θα ψηφίσω κάτω, θα ψηφίσω οικολόγους, θα ψηφίσω κυνηγούς, ψαράδες, λιμενοφύλακες και σαλεπιτζήδες, θα ψηφίσω πράσινους, βεραμάν, μπλε με άσπρους κόκκους, θα ψηφίσω «άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε, καραβάκια στο Αιγαίο δεν με βλέπετε καλέ», θα ψηφίσω τη θειά μου την Γκόλφω, την εκ μητρός γιαγιά μου και τον περιπτερά της γωνίας, θα ψηφίσω ανεξάρτητους μεμονωμένους, εναλλακτικούς, διπλοθεσίτες, κοπτοραπτούδες-μηχανικούδες, γκαραζιέρηδες, τον Αρνιακό που λέει τον καιρό, τη Σάσα Μπάστα, τον Σισέ, την κυρία στο Χρυσό Ψαλίδι, τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, την Εθνική Ελλάδος στο μπάτμιντον, τον Τομ και Τζέρυ, τη βαφτιστήρα μου την Πέννυ, τον σκύλο μας που χάσαμε, τον παππά της ενορίας μου, τον Κώστα Πρέκα, τον Σειρηνάκη που γυρνάει τις ωραίες και διδακτικές ταινίες, τον μεγάλο νομομαθή Κούγια, τον Τζακ Νίκολσον, τον Τεν-Τεν…..

Με λίγα λόγια, θα ψηφίσω τον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, αλλά ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑ από τα δυο μεγάλα κόμματα που με τις πράξεις και παραλείψεις τους παρέδωσαν την χώρα μου σιδηροδέσμια στην τρόικα και στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, ντόπια και ξένα!

Κι αν μετρήσετε μεθαύριο τα κουκιά και δείτε ότι δεν σας αρκούν για να κυβερνήσετε ανενόχλητοι και να με τρελλάνετε και πάλι στην καρπαζιά, κάντε εκλογές, όπως απειλείτε κύριε Τζέφρι μου! Δεν δίνω δεκάρα τσακιστή! Γιατί αυτός που έχει κάτι να φοβηθεί είστε εσείς και όχι εγώ! Προσωπικά, ό,τι ήταν να πάθω, το έπαθα! Στην χειρότερη περίπτωση, θα με αναγκάσετε να μαζέψω τα μπογαλάκια μου και να την κάνω για χώρες μακρινές… Big deal! Προσωπικά δεν θέλω να κυβερνήσω… Εξάλλου και να ήθελα, δεν με λένε Παπανδρέου, Καραμανλή ή Μητσοτάκη!... Εσείς όμως που ΘΕΛΕΤΕ να κυβερνήσετε, που η νομή της εξουσίας είναι ο σκοπός της ζωής σας, θα τολμήσετε να ξαναπάτε σε εθνικές εκλογές και να ψάχνετε στην κάλπη ακόμα και την ψήφο σας; Αν το λέει η περδικούλα σας, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα! Αλλά εμένα αφήστε με ήσυχο με τις απειλές σας… Τις βαρέθηκα κι αυτές, σας βαρέθηκα κι εσάς, τα βαρέθηκα ΟΛΑ!... ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου